Tuesday, April 29, 2008

Jumala sõna on laskunud maale- EPL kalender kinnitatud!

Armas rahvas, nüüd on mul teile rõõmusõnum öelda! EPL liikme Piibel - 2008 Kalender- sai lõpuks kinnitatud. Kaua tehtud kaunikene. Loodame, et kõik sujub plaanipäraselt.

Nii kuulutas EPL häid uudiseid oma tulevastest tegemistest, et kehtestada maa peal Surfi Kuningriik, ja sellest, kuidas inimesed võivad saada selle igavese kuningriigi ja EPL perekonna osaks! See on tõepoolest lootuse sõnum kogu surfavale osale inimkonnast.

Ja nüüd, lapsed, püsige õigel ajal vees, et kui Kalender saab avalikuks, oleks meil tema tulemisel julgus ja mitte häbi tema ees.
EPL peasekretär (EST124) ei jäta teid orbudeks, ta tuleb teie juurde. ”Ja vaata, mina olen iga päev teie juures hooaja lõpuni.”

Lugege Kalendrit. Uurige Kalendrit. Rakendage Kalender ellu.

Halleluja!

2 comments:

Karmo said...

Tõsisurfiusksena, luban tõesõna igal pühapäeval käija palvet lugemas Eesti erinevates veegatäidetud kohtades ja levitada seda, mida olen tänu Sinule kogenud.
Päästja "SURFIJUMAL" halasta meile vaevatuile ja saada algavaks hooajaks TUUUUUUUUUUUUUULT.
"KUI EI!", siis pöörame selja ja kummardame teisele poole.
Head hooaja algust kõigile !
EST 4 Karmo

Unknown said...

Heh, ja mina kergeusklikuna arvasin, et pildil on uue teamjahe liikme rituaalne vastuvõtmine, ehk "propiska"...

POSTI ARHIIVI pealkirjad